.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی/ شوراها، پارلمان محلي

استاندارمازندران گفت: شوراها،پارلمان محلي محسوب مي شوند و نقش بسزايي در توسعه شهرها دارند.

سيدعلي اکبرطاهايي در مراسم معارفه شهردار بابل با بيان اينکه شهد خدمت را با انگيزه هاي نادرست نبايد تلخ و آلوده کرد اظهارداشت: بايد کارگزاران دولت انگيزه هاي خادمانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وي يادآورشد: زيرميزي ،زيبنده نظام جمهوري اسلامي نيست و بايد مسوولان نظام تنفر را در رفتار و گفتار خود از اين عمل ناشايست نشان دهند.

وي بابيان اينکه ورودي و خروجي شهرها زيبنده استان مازندران نيست ، تصريح کرد: ريختن زباله در مسير جاده ها يکي از دغدغه هاي اساسي اين استان مي باشد که بايد خودروهايي را که زباله ها را در کنار خيابان مي ريزند آنها را براي ساعاتي متوقف کرد.

وي همچنين بناي نمادهاي ائمه را در شهرها از شهرداريها خواستار شد و گفت: بايد نام و ياد اين عزيزان را در شهرها زنده نگه داريم.

اين مقام ارشد استاني در ادامه اعلام کرد: تا چند روز آينده رييس جمهوري کشورمان براي افتتاح فازاول طرح خودروسازي به شهرستان بابل سفر مي کنند.

وي خاطرنشان ساخت: بايد از سرمايه گذاري در حوزه صنعت در چارچوب زيست محطيي استقبال کرد.

" طاهايي " به تعداد 245 هزار دانشجوي مشغول به تحصيل استان مازندران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در خانه هر بابلي يک الي سه بيکار افسرده وجود دارد که بايد براي براي اشتغال اين قشر برنامه ريزي کرد.

وي از دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل بعنوان تنها دانشگاه صنعتي شمال کشور ياد کرد و گفت: دانشجويان زيادي در اين دانشگاه با توانمندي بالا مشغول به تحصيل مي باشند که پايه و اساس آن توسط مرحوم نوشيرواني بنا نهاده شد.

به گزارش شمال نیوز ، شيروان پارسامهر که به مدت پنج ماه سرپرست شهرداري بابل بوده است با حکمي از سوي استاندار مازندران به سمت شهردار بابل منصوب شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.